zaterdag 17 februari 2018

Everglades en Naples

Vannacht was toch wel relaxter slapen dan bij de eerste airbnb omdat we nu een aparte studio hadden. We gingen netjes zeggen dat we weg waren en ze bedanken.

We reden richting Cooper Town Airboat hier had ik nog groupon bonnen van en kon deze ondanks dat ze verlopen waren gewoon inleveren. We konden meteen aan boord kregen nog wel watjes voor de herrie. Lekker racen over het water door het moerasgras, we zagen ook nog alligators en schilpadden. We kwamen vast te zitten maar ik geloofde er niks van dat het echt was, hij liet iedereen in de boot van de ene kant naar de ander kant klimmen. Ik lag helemaal dubbel achterin de boot maar de rest deed lekker mee. Het duurde best lang voordat we eruit waren dus Patrick twijfelt of het echt was. In de shop gaven ze mijn gelijk dat het nep was omdat hij een van hun beste rijders was. En of ik het filmpje op Facebook wilde zetten en hun taggen.







 Hoe dan ook ik vond het lachen, er was ook nog een show met uitleg over de dieren die daar leefde in de Everglades.





We reden verder naar Naples, onderweg zaten er heel veel alligators langs de weg. We maakte nog een stop bij het kleinste postkantoor van Amerika was niet open op zondag.

We gingen lunchen bij Wafflehouse bleek bijna naast ons hotel te liggen waar wij sliepen. Maar na de lunch reden we eerst naar  Naples Trolley hier had ik ook een bon van hier moest ik wel bij betalen. We hebben ongeveer 2 uur door Naples gereden en plekjes gezien waar we zelf naar terug wilde rijden.






We reden eerst naar Naples pier maar het was nog te vroeg voor de zonsondergang, we reden daarom nog wat rond en kwamen bij Citydock. We hebben daar wat rond gelopen en zijn daarna weer terug gereden naar Naples pier. Helaas werd het bewolkt voor dat de zon onderging maar het was toch nog wel mooi.












We reden naar het hotel Super 8 was een nette kamer niks aparts maar gewoon schoon. We hadden geen zin om nog ver te gaan rijden voor het eten we besloten naar Crackel Barrel te gaan. Waren we nog nooit geweest maar vond het wel heel goed. Wel veel wat je krijgt en als je zegt dat je niet alles erbij wil dan kijken ze je raar aan.

Hierna zijn we naar de kamer gegaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten