dinsdag 5 december 2017

Zondag Racedag

We hadden besloten uit te slapen omdat de race pas om 17 uur begon en er van tevoren toch niks te doen was. Maar in de nacht moest ik naar het kleine huisje en zag ik in het programma staan dat er F1 Fan Forum was om iets over 12. Op internet opgezocht wat het inhield en besloten dat ik Patrick eerder wakker zou maken.

Hem uitgelegd wat ik dacht dat het inhield en hij sliep weer lekker door. Om 9 uur liet ik de wekker aflopen en Patrick werd ook wakker vroeg klopt het dat we eerder weg gaan omdat er toch iets te doen is. Grappig dat hij in zijn slaap ja zegt.

Na het ontbijt reden we weer naar het circuit het was verder niet extra druk. We stonden rond half 12 bij het podium en het was er bloedheet in de zon. Maar om kwart over 12 begon het Fan Forum de rijders kwamen per team op het podium. En werden geïnterviewd en je kon zelf ook nog een vraag stellen. Vind normaal Hamilton niet leuk over komen maar hij was echt grappig en ging weer met iedereen op de foto. En hij was een van de weinige de rest hield het bij een gesprekje op het podium.




Bij Red Bull kwamen ze apart en Riccardo  is ook heel grappig en lacht altijd, hij is ook echt geliefd bij iedereen. Heb twee handtekeningen van hem dus zijn we ook weer Happy. De Engelse jongen die mij vooraan liet staan nadat hij een handtekening had van Hamilton, kwam vragen of het gelukt was met Riccardo. Viel mij op dat iedereen zo aardig tegen en met elkaar was, ook Nederlanders tegen elkaar.



We liepen weg van het podium en toen kwam Max ook nog op het podium, die jongen is zo lekker nuchter. Ze vroegen dat ook hoe hij zo goed met al die roem om kon gaan, zegt hij gewoon jezelf blijven dat is het beste.

Wij gingen naar the Hill voor de race, eerst kreeg je nog Drivers Truck Parade en de fly-over. Om 17 uur begon de race, helaas viel Riccardo uit. Verder was de race saai maar de rest erom heen was super tof om mee te maken.





Na de race liepen we richting de uitgang om naar het concert van Pink te gaan. We aten daar wat en om kwart voor 9 begon ze te zingen, we zijn 40 minuten gebleven en zijn we naar de auto gegaan. Op de terugweg zijn we nog wat drinken gaan kopen in een winkelcentrum.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten