zaterdag 17 september 2016

Zeedag!

Dank zij tip van Sonja wisten we dat er om half 9 in de morgen een groepsfoto van alle figuren tegelijk was. Ook al was het een zeedag we moesten vroeg op hiervoor en na de foto’s gingen we ontbijten bij Parrot Cay semibuffet. De drank wordt dan door je server gehaald en eten doe je gewoon zelf.
DSC06746
DSC06748
Patrick ging naar de kamer en ik ging naar Disney’s Art of Entertaining hier maakte ze lavacake. En iedereen die komt krijgt een lavacake met ijs en glaasje wijn. Ik liep nog wat rond en maakte foto’s want na deze cruise wordt het hele schip veranderd.
DSC06750
DSC06752
DSC06753
DSC06756
DSC06758
DSC06759
DSC06763
Het Atrium dit is dek 3 hier zit Guest Service.
DSC06764
DSC06766
DSC06768
DSC06780
Diversions
DSC06781
DSC06783
DSC06784
DSC06785
DSC06787
Alle bars zitten aan route 66 en dit is na 21.00 uur alleen voor volwassenen.
DSC06791
Op dek 5 zitten de kidsclubs en de bioscoop.
DSC06793
DSC06795
Om kwart over 12 was Disney Wonder Horse Derby op langere cruises doen ze altijd iets specials. Vorige keren was het met boten nu met paarden er zaten leuke paarden bij. Ze moesten dobbelen en wie het eerst over de finish was had gewonnen.
DSC06799
Assistent cruisedirector Ashley
DSC06800
DSC06802
DSC06803
DSC06804
DSC06806
DSC06808
Buffetrestaurant, foto hieronder is voor de avond dan kan je daar ook eten.
DSC06809
DSC06810
DSC06811
Goofy’s Galley voor de kleine snacks. De heren wilde heel graag op de foto.
DSC06812
DSC06818
We hadden een dagkaart voor de Rainforest we gingen daar anderhalf uur heen. Ik ging naar de opname van de Morningshow kijken en Patrick zat in het zwembad. Na de opnames ging ik terug en besloten nog een uurtje na de spa te gaan. Ik ging me omkleden voor de show, Patrick bleef bij het zwembad.


Voiceplay was er weer en ze waren weer supergoed, als die in Nederland komen ga ik zeker kijken. Na de show nog even met Jan en Sonja gesproken en toen begon Officer’s Ball. Er kwamen er een hoop en deze gingen met gasten dansen dus wij vertrokken. Ik ging kijken waar Patrick was en hij was op de kamer helemaal gekleed voor gala avond. Ik deed niet mee deze keer, we gingen eten en nu waren Kyle en Mistie er weer om te eten.
DSC06824
DSC06825
DSC06826
DSC06828
DSC06830
Na het eten gingen we nog op de foto met Donald en Daisy (Katrien) dit was een dolle boel. Normaal geven wij ze een knuffel en nemen een foto en weg zijn wij. Er zijn mensen die ermee dansen enz. is grappig maar zo zijn wij niet, alleen Goofy wil altijd groter zijn dan Patrick. Maar een paar dagen geleden kwamen ik een vriendin van vriendin tegen ik wist dat die moest werken. En ik dacht zal ik de groetjes doen of maar zo laten besloot toch wat te zeggen en dit werd een leuk gesprek. Zei vertelde mij ook dat Peter cruisedirector haar man Nederlands kon. Dus wij kwamen bij Donald en Daisy en ik wist meteen dat zij het was dat liet ze duidelijk merken. Donald speelde of hij jaloers was op Patrick omdat Daisy met Pat flirten. Wat was Donald een heet hoofd, Daisy en ik kalmeerde hem en namen foto’s. Bij het weggaan kreeg ik nog een teken. Steeds als ik haar zag kreeg ik een teken ook als ik niet op de foto ging. Een dag later kwam ik haar tegen zat ze met haar man even te rusten en ze deed meteen enthousiast. Even met beide gesproken en nu ging Peter proberen haar Nederlands te leren maar hij dacht niet dat het ging gebeuren.


We gingen naar Wavebands voor de 2de Match Your Mate maar in plaats van 23.00 uur begon het om 23.30 uur was fout in de Navigator. Hier staat in wat er de hele dag te doen is en welke tijden je waar kunt eten en hoe laat winkels open zijn enz.


We zaten op de gang te wachten en een vrouw zei ik geef jullie op wordt grappig, dacht het niet wij zijn niet grappig. Nou wel als er niet veel mensen zijn of samen. Het was weer lachen ik vond de presentator ook veel grappiger dan de eerste keer Jamie is gay en dat laat hij ook zien ook. Maar hij is zo grappig. Na de show wat drinken gehaald en naar de hut toe.
DSC06831

Geen opmerkingen:

Een reactie posten