zondag 11 september 2016

Zeedag 1 of 4


We moesten toch nog best vroeg op want we hadden een afspraak met Frozen en de Prinsessen om op de foto te gaan. Even snel foto’s gemaakt en daarna konden we gaan ontbijten.
DSC06066
Verder hebben we niet veel gedaan wat rondgelopen en Patrick ging zwemmen. Het was tijd voor de lunch en we zijn om kwart voor 4 naar Mickey 200 gegaan. Is altijd wel grappig families maken van een aardappel en wortel een autootje en gaan dan racen tegen elkaar.


We namen nog een ijsje met wat te drinken en daarna liepen we weer wat rond en bekeken onze foto’s.


Om acht uur gingen we bij Palo eten hier moet je 30 dollar extra voor betalen. Onze serveerder was Leo, we kregen eerst ham en kaas vooraf met super lekkere olie erover. Verder eten we er meestal wel hetzelfde, bij de toetjes is de chocolade souffle het toetje wat je moet eten. Maar ik nam tiramisu ik kreeg die van Palo en de tiramisu van Palo brunch is anders maar die vind ik lekkerder en die kreeg ik ook. We probeerde nog een gratis diner te scoren maar dat lukte niet.
DSC06100
DSC06101
DSC06102
DSC06103
DSC06104
DSC06106
DSC06107
DSC06111
Ik kijk nooit zo vrolijk en zeker niet voor foto’s maar ben wel Happy.
DSC06112
DSC06113
DSC06114
DSC06117
DSC06119
Na  het eten was er een dek party van frozen is niet zo mijn ding. Verder was er niet veel te doen dus maar naar de kamer gegaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten