zondag 22 februari 2015

Dagje Singapore en vlucht naar Dubai

We hoefde pas om twaalf uur de kamer uit zijn dus dat hebben we ook gedaan zo lang mogelijk genieten van dit hotel. Het uitchecken ging ook prima en we kregen nog wat water mee voor onderweg. We leverde onze koffers in en vertrokken met de metro naar Orchard road dit is een winkelstraat waar ik vorige week in een wat ouder winkelcentrum een vingerhoed had gezien. En we zouden pas om negen uur vliegen dus hadden ook tijd zat.


We liepen wat rond maar zoals jullie al weten hebben wij niet echt wat met shoppen en zeker niet in dure winkels. We gingen eerst weer eten bij EwF daar werd de friet zo lekker gekruid en later zouden we in dezelfde mall nog een ijsje gaan eten bij ColdStone. We liepen naar de maal waar ik die vingerhoed gezien had en wat denk je de winkel was gesloten. Uiteindelijk kreeg ik nog een tip voor een andere winkel en daar kocht ik er nog drie en mooier dan die ik gezien had.





Na het ijsje zijn we terug gegaan naar ons hotel met de metro en kochten een kaartje voor naar de luchthaven. Want er stond dat het later op de dag heel druk zou worden, we liepen de mall in omdat we daar een bril voor Patrick gezien hadden. We gingen onze koffers ophalen en liepen naar de metro voor een paar euro kan je naar de luchthaven. Bij de luchthaven konden we meteen inchecken, alleen hadden we pech dat het stel voor ons problemen hadden met hun vlucht. We kregen exitrow maar de kaarten kregen we pas bij het vliegtuig.



We hebben nog wat gesnackt voor we het vliegtuig in gingen en de vlucht verliep prima en we waren op tijd in Dubai. Om iets over een hadden we onze koffers en liepen naar de taxi en daar stond een rij niet te geloven. Ik ben snel geld gaan pinnen en toen ik terug kwam konden we meteen in stappen en waren we binnen 15 minuten bij ons hotel. Waar ze ons vertelde dat we maar voor 2 nachten hadden geboekt maar op ons papier stond duidelijk 3 nachten. Zouden ze s'morgens wel oplossen, hebben ze ook gedaan. Om drie sliepen gingen we slapen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten