woensdag 24 september 2014

Dag 9 Zeedag

We waren laat wakker vandaag maar dat moet kunnen op een zeedag en ook omdat ik me al niet top voel.





 
Op het dek geluncht en toetjes zijn we gaan halen bij het buffet. Ik ging wat rond lopen en Patrick zwemmen. Ik kwam toevallig langs het chocolade proeven van de Dis/facebook groep. Heb hier een hele tijd met Berlinda en Patrick (is niet mijn Patrick)staan te praten en uiteindelijk heb ik ook nog wat chocolade meegekregen. Hierna ben ik Pat op dek 10 gaan opzoeken en drinken voor ons gehaald.


We zijn naar de kidsclub gegaan voor het eten en daar mocht je cupcakes versieren, dit is wel grappig hoe ze dat doen met de kids en ons. De show hebben we overgeslagen omdat John Charles hebben we iedere cruise al gezien en hij kan leuk zijn. Maar ook weer niet geweldig.





Om half negen was het weer tijd om te eten, onze tafelgenoten waren er weer. En ze hadden zich verloofd, ze had een ring gekregen. Eten was weer goed en lekker.






Er was ook nog een show met vier jongens die uit het niets een verhaal maakte met woorden die wij riepen. Maar wij vonden het beiden helemaal niks.
Na het eten gingen we weer naar een van de kidsclub was open voor de volwassenen. We gingen huizen maken van pasta en deze moesten een paar testen doorstaan. Regen, wind en vallen onze deed het redelijk goed. En het was half 1 geworden dus tijd om te gaan slapen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten