maandag 22 september 2014

Dag 7 Tenerife

We hadden nog een excursie geboekt gisterenavond voor vandaag, omdat we anders niet wisten wat we moesten gaan doen. Want we zijn al eens 14 dagen in Tenerife geweest en vorig jaar nog een dag. Na het ontbijt was het verzamelen bij het theater en vanaf daar gingen we maar de bus. We reden naar een strandplaats aan de noordkant van het eiland en onderweg mochten we nog een keer foto’s maken. We kregen anderhalf uur vrije tijd in het dorpje we liepen wat rond en maakte foto’s en kochten een nieuwe bril voor Pat want die was kapot en vingerhoedjes.

Daarna reden we nog naar een tuin met bloemen en een oude drakenboom, Dave een begeleider van Disney was er ook bij om te kijken hoe de excursie verliepen. Schrok echt toen hij een leguaan zag, was best groot maar die doet niks. Zelfs op de foto vond hij hem nog eng, wat een watje zal ik maar netjes zeggen.

Na de tour hebben we de gratis shuttle naar de stad genomen en zijn gaan lunchen bij hetzelfde restaurant als vorig jaar. Eten was weer lekker, naast ons zaten twee performers van Disney en al wat ze kregen lusten ze niet. Geen wonder dat die zo slank blijven. Na onze late lunch liepen we richting de boot en kwamen onze stateroomhost nog tegen die had nog drie kwartier om terug op het schip te komen.

Ik ben nog even op bed gaan liggen omdat ik me niet lekker voelde ben verkouden en is als ik dit schrijf nog steeds niet over helaas.

Het eten was prima en daarna zijn we nog naar de Magic Quest gegaan, dit doen ze op de meeste schepen tegenwoordig. De host vraagt steeds dingen die je hem moet laten zien en bij Disney blijft het vrij keurig bij RCCL is het echt veel heftiger. Maar toch leuk geweest.