maandag 22 september 2014

Dag 3 Zeedag

 

Allereerst over de pins en lanyards, ik zit op de disforum en facebook groep. En deze groep doet dingen samen op de cruise een een ding ervan is pins maken en lanyards. Ik heb dit al vaker gedaan alleen deze keer waren er verschillende dingen die mis zijn gegaan. Zoals de kaartjes voor de pins(zie foto). Dus we herkennen elkaar aan de lanyards en pins.

DSC00724

We waren vroeg op en zijn lekker gaan ontbijten bij Cabana’s heb brood op met ei en een donut normaal eet ik kaneelbroodjes maar die hebben ze niet. Na het ontbijt was ik braaf om 10 uur weer bij de promenade lounge maar er kwam niemand voor de pins. Kwam Kimberly tegen en vroeg haar of zijn de lijst met kamernummers bij had zodat ik de pins kon gaan bezorgen. Om 11 uur was er een bijeenkomst voor mensen die 6 of meer cruises hebben gedaan. Was heel druk omdat de drank gratis is, maar vond het verder niet echt interessant. We gingen om 3 uur naar de shows van Pete Matthews was heel erg leuk maar wat zijn die mensen toch Hyper allemaal. In de avond gaf hij een tweede show daar zijn we ook naar geweest.

DSC00290

DSC00318

DSC00319

DSC00320

DSC00321

DSC00324

DSC00360

DSC00367

DSC00386

We zijn bij de kidsclub wezen kijken en daarna lunch gehad. Verder hebben we niet echt veel gedaan als wat rondgelopen en foto’s genomen. In onze galakleding met verschillende achtergronden. Om half zeven naar de show geweest was Walt Disney The Dream Goes On, was leuk zoals altijd.

Om half negen gingen we eten bij Lumiere’s eten was weer super en onze tafelgenoten waren ook gewoon gekomen. En nu ik dit schrijf weet ik dat het steeds beter gaat en dat we best van hetzelfde houden qua eten, heb geen spijt ervan dat we hebben besloten 14 dagen bij hun te gaan zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten