dinsdag 4 maart 2014

Einde cruise en vlucht naar Houston

 

Mijn telefoon had zich in nacht weer eens een nieuwe tijd gegeven waardoor we pas rond kwart voor zeven wakker werden. En we moesten om half acht van boord werd dus een heel snel ontbijt, maar we hoorde dat we niet nog niet konden gaan we moesten nog aanleggen. We konden rond kwart voor negen van het schip, maar tegen die tijd was ik Patrick al enige tijd kwijt. Ik ben verschillende keren naar negen gelopen om hem te zoeken heb zelfs een man de wc in gestuurd om te kijken of hij daar was. Maar niks en kom hem nergens vinden, ondertussen was ik boos, kwaad en in paniek. Ik besloot toch maar naar dek een te gaan waar we eraf moesten en te vragen of hij nog aan boord was. Nee, hij was al uitgecheckt en ik ging ook naar de bagagehal en daar zat hij op de koffers. Ik begon te huilen van boosheid en was blij dat ik hem gevonden had.

Mario stond buiten allang op ons te wachten met nog meer mensen, snel ingestapt en we konden op weg naar Panama. We kregen nog een toeristische rit want een stel moest afgezet worden in Gamboa, was een leuk hotel. We reden langs het Panamakanaal naar het centrum waar we nog drie dames afgezet werden bij een hotel die de avond ervoor aan hetzelfde apparaat hadden staan te spellen als Pat. Alleen hun hadden er een hoop geld ingegooid en Patrick had zijn inleg weer terug.

IMG_5300

Toen wilde de chauffeur ons nog afzetten bij ons hotel van de week ervoor hebben hem maar verteld dat wij ook naar de airport moesten. Want het ander koppel had wat haast, wij hadden nog tijd zat. We checkten ons in bij United en kregen de nooduitgang we namen een lekker broodje bij Subway en hebben samen zitten internetten en chatten met een vriendin.

De vlucht vertrok op tijd en we waren drie uur later op Houston Airport, en dachten nog even door de douane en dan naar het hotel. En dan lekker naar Outback maar niks daarvan we hebben dik twee uur bij de douane gestaan echt niet normaal. Daar krijg je echt een goed humeur van gelukkig was onze beambte wel heel erg aardig en die was er ook al van 11 uur zonder pauze. Toen belandende we in de volgende rij  gelukkig ging dat sneller en konden we buiten wachten op het busje van het hotel. Dit was er ongeveer na een kwartier en 10 minuten later zaten we op onze kamer, we gingen wat eten bij een restaurant op het terrein van het hotel. Eten was goed maar als je de bediening zag dacht je dat je bij de tokkies was en dat de kok de dochter zwanger had gemaakt. Maar ze waren vriendelijk en het eten was ook lekker kan niet anders zeggen, en wij zeggen als de politie er gaat eten dan moet het goed zijn.

IMG_5301

IMG_5302

IMG_5303

Terug bij het hotel hebben we nog wat tv zitten kijken en zijn gaan slapen.

1 opmerking:

  1. Jeetje wat een schrik dat jullie elkaar even kwijt waren, ik kan mij je paniek goed voorstellen. Het hotel ziet er goed uit, grappig van die bediening in het restaurant haha

    BeantwoordenVerwijderen