maandag 9 september 2013

Zwemmen?

We waren weer rond negen uur wakker en we zouden vanaag eerst naar Secret Garden gaan en dan zwemmen bij Mandalay Bay. Maar in de nacht had ik bedacht om dit net anders om te doen. We liepen via Exalibur naar de monorail om naar Mandalay Bay te gaan. Maar we mochten daar niet gaan zwemmen, dus maar weer terug naar ons eigen hotel. En zijn daar gaan zwemmen, maar ik moest eerst naar de kamer om mijn kaart te halen anders mocht ik niet zwemmen. Kom ik bij de kamer kan ik er niet meer in, vraag de schoonmaakster of zij er in kan maar dat is ook niet het geval. Zij zou iemand roepen die de deur komt maken. Ik ging toch maar zwemmen en mocht er in, na anderhalf uur hadden we het wel gehad en gingen we naar de kamer. Maar we konden er nog steeds niet in we belde de receptie en er zou iemand komen en na 20 minuten was er iemand en mochten we op de kamer. En deze zou de onderhoudsman sturen uiteindelijk was om half een alles klaar en komen we weer op pad. We bleken uit het systeem gegooid te zijn en het slot was stuk.


 We liepen naar Monto Carlo om daar de monorail te nemen naar Bellagio en dan vanaf daar naar de Mirage te lopen. Maar we gingen lunchen in het Bellagio, was een mooi restaurant.




 Bij Bellagio buiten waren de fonteien weer bezig en maar weer wat foto's gemaakt.





 Besloten omdat we er toch waren om eerst bij de forumshops te gaan kijken en daar kochten we allebei nieuwe sportschoenen. Omdat onze voeten zo'n pijn deden, deze waren en licht gewicht. Inmiddels was het half vijf en gingen we onze gratis kaartjes ophalen voor Secret Garden, maar de computers lagen eruit dat ging dus niet door.



 Zijn we maar een ijsje gaan eten bij DQ terwijl het buiten was gaan regenen. We gingen naar Wynn hotel om de Ferrari's te gaan bekijken maar dat kost 10 dollar en dat vertikken we om te betalen. We liepen de rest van de hotels door en uiteindelijk besloten we om maar naar Planet Hollywood te gaan om te eten. Kijken of we onze grouponbon nu konden inleveren en dat was geen probleem. De keuze was super en we hebben rustig aan gedaan zodat we toch wat eten op hadden.




 We liepen naar bellagio om video opname te maken van de fonteienen en daarna konden we de laatste show van de vulkaan bij de Mirage zien. En even daarna liepen we naar TI voor de show daar. Na de shows zijn terug gelopen naar Bellagio en hebben daar de monorail genomen naar Monto Carlo en terug gelopen naar ons hotel we lagen om half 2 op bed.
















 
 

1 opmerking:

  1. Super hoor al die foto's maar wat een lange dagen maken jullie!! Ik kan me voorstellen dat de voetjes pijn doen hahaha.
    Have Fun!!

    BeantwoordenVerwijderen