donderdag 5 september 2013

Eind cruise en op naar Las Vegas

Om zes uur zijn we op gestaan en hebben de laatste dingen gepakt en we namen afscheid van de stateroom schoonmaker. We hadden een fles wijn gehad en hebben die maar aan hem gegeven, moesten we een briefje schrijven dat wij die hem gegeven hadden. We moesten gaan ontbijten bij bbb omdat wij om kwart voor 7 van het schip af moesten.




Om iets voor zeven komen we van het schip en hebben we voor de laatste keer de Skytrain genomen naar de luchthaven, kosten 2,75 dus nu geen 5 dollar extra. Het inchecken ging snel en we kregen de exitrow en de douane stelde ook niks voor, dus we hadden best rustig kunnen ontbijten.

Om half 12 vlogen we naar Las Vegas we waren rond half drie in Las Vegas we namen de shuttle naar ons hotel New York New York. Daar zaten toevallig ook Nederlanders in die gingen naar MGM. Het inchecken bij het hotel duurde wat langer omdat ik 3 losse boekingen had, eentje voor 2 nachten en de andere twee had ik met Myvegas verdiend. We kregen een kamer in de New York tower op verdieping 11 we hebben van veraf zicht op de strip we kijken tegen Hooters en MGM aan.






We zijn naar onze kamer gegaan en zag er goed uit. We zijn meteen op pad gegaan en zijn eerst de rollercoaster gaan uit testen die had ik ook verdiend met myvegas. Heftige rit is dit loopt niet echt soepel maar was wel leuk voor een keertje. Daarna zijn we op pad gegaan en hebben de strip een heel stuk afgelopen.

We vonden het tijd worden voor het avond eten en ik had via groupon voordelig het buffet van Planet Hollywood gekocht. Er stond een lange rij en toen we eenmaal aan de beurt waren moesten we 10 dollar bij betalen omdat het Laborday was. Dat hebben we dus niet gedaan en zijn naar het Aria buffet gegaan daar konden we gratis gaan eten. Wat ik gegeten heb was prima maar voor een moeilijke eter en die niet van vis houdt is dit geen aanbeveling. We zaten naast Nederlanders en wij denken dat de ouders van de jongen niet echt blij waren met hun schoondochter. Zij was denk ik van Chinese afkomst en spraak engels maar moeders zat constant naar haar te kijken maar ze zei niks tegen haar.

Ik vind het nieuwe gedeelte niks aparts wel modern en ze hebben we grappige details zoals hieronder. Maar al die duren kleding merken dat doet mij niks, kan en wil ik toch niet kopen en hoef het dan ook niet te zien.















Na het eten zijn we terug gelopen naar ons hotel maar hebben eerst nog een stop gedaan bij Coca Cola. Deze shop is twee verdiepingen met allerlei spullen van Coca Cola, en er naast zit de M&M store deze is vier verdiepingen hoog. Met allerlei spullen van M&M en een hele wand met alle kleuren M&M’s. Ik had het gehad dus wou terug naar ons hotel via de loopbrug bij MGM kwamen we weer bij ons hotel.

Ik ga proberen een filmpje te plaatsen in het verslag van de zeedag.

2 opmerkingen:

  1. Moest je de vroege uitcheck van het schip van te voren regelen? Want normaal roepen ze af wanneer je eraf mag. Stond je bagage dan al klaar?
    Ik wil misschien ook eerder van boord straks, moet even zien hoe laat ons ontbijt gepland staat. (we hebben late dining).
    En heel wat anders Las Vegas.
    En heb je via de amerikaanse site de grouponbon gescoord? Ik heb een nederlands account, kan dat dan ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dag in Las Vegas! Leuk om al die herkenbare plekjes te zien. Jullie kamer ziet er prima uit, leuk he dat MyVegas ;-)

    Groetjes,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen