vrijdag 1 februari 2013

Arrecife

Moesten vandaag om kwart voor negen bij het theater zijn voor de excursie, we kregen een sticker en mochten al naar de bus. Toen de rest er was vertrokken we naar het zuiden van het eiland, hier gingen we naar een nationaal park waar de vulkaanuitbarsting waren geweest. Bij een restaurant kregen 3 demonstratie,  hoe warm de as van lava is , iets met vuur en water. Daarna gingen we het park in echt mooi om te zien al die kleuren en grillige vormen echt een aanrader als je er ooit komt.
Na het park reden we naar een plek waar de lava het water in was gelopen, door de jaren heen waren er tunnels ontstaan waar het water tegen aanslaat. We gingen ook bij een wijnboer langs om te kijken hoe ze in as wijn verbouwde, dit gebeurd in ronden gaten met lava stenen er om heen.





 
Eenmaal terug bij het schip zijn we eerst gaan lunchen en daarna met de gratis shuttlebus naar het stadje gegaan. Anders was het 45 minuten lopen omhoog, lijkt me niet echt goed voor mijn vocht in mijn benen. Eenmaal in het dorp wie valt er in een gat ik natuurlijk net voor een hoop terrasjes. Wat schaafwonden en een deuk in mijn ego maar verder alles goed, wat rondgelopen en in een trammetje rondgereden die 4 euro kan je besparen door gewoon te lopen want je ziet niks meer.



 
Om half 8 naar de show van Duo Amaury, zij doen acrobaat artwork? Ze doen dingen met een hoepel en een lint in de lucht, in het begin was het saai later werd het heel mooi. En alweer was het tijd om te eten, konden pas half uur later terecht. We hadden weer dezelfde ober is handig hoef je niet meer te zeggen wat je wil. Om half 11 was er een wit party hebben wij niet meer meegemaakt.
 
Er zullen hier en daar fouten in staan, dit komt omdat ik dit schrijf op mijn tablet en dan heb je niet een goed overzicht van wat je schrijft.
 
Ik koop voor de volgende vakantie een toetsenbord is denk ik toch beter. Zodat als wij in april de cruise van een dag doen op de Breakaway het makelijker gaat. En thuis plaats ik de foto's op de goede plekken en wat meer.
 
 
 
  
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten