donderdag 31 januari 2013

Tweede zeedag

Midden in de nacht werd ik al wat misselijk wakker, maar tegen de tijd dat we wakker werden was het helemaal erg. Zijn wat gaan eten om te kijken of het wilde zakken, maar dat gebeurde niet. Uiteindelijk ben ik maar medicijnen wezen halen wat redelijk werkte.

We gingen naar de presentatie van het nog te komen nieuwe schip de Breakaway, daar gaan we in april als eerste mee varen voor eem dag. We vroegen aan de salesmanager of hun andere schepen ook zo schommelde, nou die werd echt boos op ons. We sprake nog een oudere meneer en die zijn dat we ginger pillen moesten nemen voor zeeziekte. Maar ik ben naar bed gegaan en heb wat uren geslapen.

Moest van die meneer toch gaan eten ook al zou ik dat niet echt lusten,heb dat dus maar gedaan. Eten smaakte wel maar mijn maag bleef maar draaien.  Na het eten zijn we toch nog naar deal or now deal geweest,  dat was wel leuk je kon een kaart kopen en dan zelf meedoen. We hebben prijs maar die krijgen we pas over een paar dagen.  Na de show zijn we weer naar de kamer gegaan en gaan slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten